Iklan

Permohonan Maaf

Permohonan Maaf
Assalamualaikum wr. wb teman-teman sekalian. Mungkin sudah setahun blog ini tidak pernah balas komen-komen pemirsa. Itu alasannya ialah sebelumnya blog ini dicuri oleh seseorang, namun alasannya ialah sanggup hidayah dari Allah SWT, beliau kembalikan lagi blognya kepada aku (Agnas Setiawan) sebagai pemilik sah.

Saya mengucapkan usul maaf yang sebesar-besarnya alasannya ialah mungkin gak pernah balas komennya. Sekarang insaallah blognya sudah diproteksi jadi meminimalisir pencuri. Sekali lagi aku meminta maaf yang sebesar-besarnya. Sudah satu tahun aku tidak sanggup mengakses blog ini dan aku mendoakan yang mengembalikan blog ini biar sanggup mencari rezeki yang halal dan sukses di kurun depan. Terima kasih telah mengembalikan blog ini kepada pemiliknya. Bagi pemirsa setia Mutiara Harapan, nantikan update terbaru blog ini sehabis liburan selesai. Hatur nuhun.
Share This :